There and back again

"I never seem to understand The time, the place and who I am Define a way to stay alive It's like I'm living a lie"

Utolsó kommentek

  • mario191: Peace out ;) (2009.09.15. 22:25) mission debreefing
  • mario191: Akkor még végezetül ennyit: www.youtube.com/watch?v=mg0oHbKSvxY (2009.09.15. 22:23) mission debreefing
  • maatyiii: naszoval jottesz neked a hideg mert szerintem ezvolt az eddigi legjobb post, végre sikerült mosoly... (2009.08.29. 01:24) Nohat, nohat, minnya vege
  • mario191: Excuse me... XD Köszönjük Papa hogy megmutattad odaát hogy a magyarokkal nem lehet szarozni :D A... (2009.08.28. 10:29) Nohat, nohat, minnya vege
  • mario191: @vömi: hogyne! (wat?!? O_o) UI: Ezt hogyhogy nem 2x küldted el? ^_^ (2009.08.26. 10:24) Tick Air
  • Utolsó 20

2009.07.06. 20:35 Láázlo

pap leszek az kurvaisten

na hej!

tegnap irtam egy szep kis bejegyzest es kb 1 oraig tartott (telleg) aztan meg eltunt az eterben amikor elkuldtem, ugyhogy bassza meg mindenki szerintem...

most megint nyban vagyunk amugy

a 4. vicces volt mer elvileg az nekunk az off, de szabinak megis dolgozni kellett es minden ebed utan neki kell takaritani a konyhaban, mert nem akarnak a gyerekeknek tobbet fizetni ... na de 4. nem tudta kitakaritani teljesen, mert ott sutogettek estere a kajat, szal szepen eljottunk, majd amikor mentunk vissza a fonokom odaszaladt szabihoz es mondta neki, hogy wtf miert nem takaritotta ki, meg hogy jojjon mert meeting van es megbeszelik vele, mint hulyegyerekkel, hogy mi a dolga. el is ment es kb a nagytanacsbol csak Gandalf meg Elrond hianyzott es megmondtak neki, hogy mit is kellene csinalni neki tulajdonkeppen... Aztan kiderult, h az egesz csak felreertes volt es a fonokom ott mondta, hogy jah bocs... de azert 2 oran keresztul mart minket az ideg, hogy ezek ennyire hulyek... mind1

szarragas megy csak, meg szuputyules :D

amugy nincs semmi extra, sot igazabol semmi nincs, es mar mennek haza a faszomba, mer meg 1 het es levagom a fulem es azzal festem ki a hazikonk falat...

 

may the force be whit you

 

ui.: am a juli 4. a felszabadulas napja, ha valaki nem lenne tisztaban vele (meg amcsi zaszlos torta is volt (hanyas izzel )) 

 

ui2.: amirot tegnap irtam meg roviden annyi, hogy volt egy faszkalap gyerek a taborban aki idegesitett es elneveztuk tudonek az erogyereknek... es kifejtettem, h miert fasz, de mind1 mostmar meg1x nem irom le az kurvaisten :)

6 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kidddo 2009.07.07. 13:28:36

nem szabad olyat mondani hogy k* isten :'(

Láázlo 2009.07.07. 20:28:18

@kidddo: jolvan na :'(
es a posthoz semmi komment csak a cimhez? Szomoru vagyok:(

mario191 2009.07.07. 22:53:33

@Láázlo: Papa ez szerintem nem a címhez volt komment hanem a hozzászólásodhoz :)

De hogy öszinte legyek meglep hogy nem érzed magad jól, a múltkor csak jót meséltél... :S

Csak nem honvágy? :O

mario191 2009.07.07. 22:54:14

Ja a hányás ízű tortán jót nevettem :D

Láázlo 2009.07.08. 21:31:37

@mario191: itt minden van csak hozzaallas nincs kerlekalasan.
szerencsere tegnap olyan eso volt h alig dolgoztam, szerencsere ma bepotoltam...

maatyiii 2009.07.09. 23:08:23

na gondoltam már éénis irok neked hamár hazajöttem szombathelyről:D irtam is rolla blogot amit itt reklámoznék is most hirtelenjébe: http://igyálszombathelyen.blog.hu Laci neked meg küldök monszunt tölsd le wifin aztán nemkell meloznod, amugy remélem fogynak azok a hires amcsisörök és picit azért még jol is érzed magad ijen messze töllem:D ennyi volt mára további szép estét
süti beállítások módosítása