There and back again

"I never seem to understand The time, the place and who I am Define a way to stay alive It's like I'm living a lie"

Utolsó kommentek

  • mario191: Peace out ;) (2009.09.15. 22:25) mission debreefing
  • mario191: Akkor még végezetül ennyit: www.youtube.com/watch?v=mg0oHbKSvxY (2009.09.15. 22:23) mission debreefing
  • maatyiii: naszoval jottesz neked a hideg mert szerintem ezvolt az eddigi legjobb post, végre sikerült mosoly... (2009.08.29. 01:24) Nohat, nohat, minnya vege
  • mario191: Excuse me... XD Köszönjük Papa hogy megmutattad odaát hogy a magyarokkal nem lehet szarozni :D A... (2009.08.28. 10:29) Nohat, nohat, minnya vege
  • mario191: @vömi: hogyne! (wat?!? O_o) UI: Ezt hogyhogy nem 2x küldted el? ^_^ (2009.08.26. 10:24) Tick Air
  • Utolsó 20

2009.08.20. 04:34 Láázlo

Tick Air

Lolka bolka mindenkibe!

Kozkivanatra itten leledzik az ujabb post, ami semmirol nem fog szolni, tehat ha van jobb dolgod akkor ne ezt olvasd, hanem az indexet.

Meg mindig meleg van, de nagyon, tehat nincs hideg egy cseppet sem. Ez ket dolgot is implikal, ugymint
1; usznak a kis mogyoroink a sajat levukben (nem nem neztem meg Szabiet, de latszik rajta, es legyen eleg ennyi)
2; a kullancs uraknak ez valahogyan kedvezo. Ha papucsban megyek pl a toalettre, akkor mire visszaerek mar 3 kis szemetlada szaladgal a labfejemen. De munka, de meg furcsi elotti, kullancsvadaszatnal is kiszedek 1-2 kis retket. Ez tart mar egy hete, tehat a legrosszabb esetben is volt mar bennem eddig 14 kullancsur (amirol tudok persze). Ha jol tudom akkor ezek a kis rakok (nezz utana ha nem hiszed) mondjuk 1:10000 hez terjesztik a Lymeot, meg az agyhartyagyulat, meg ezeket a szep dolgokat. Ha elvegzed az osztast akkor mar nem is kell olyan sok, hogy elkapjam valamelyiket.

Aztan ma volt egy aprocska baleset, amit Szabolcs ur tudositott, mivel akkor en mar visszavonultam a szeretett konklinhazba. Egy kissrac, ugy 10 ev koruli, lent villantozott a tonal (horgaszott ha ugy tetszik), es ugy suhogtatta a botot, hogy egyszer csak a horog hipp hopp mar a szemhelyaba figyelgetett. Valoszinuleg nem volt szep latvany, de en akkor eppen azt olvastam, hogy tori szet Gandalf Szaruman botjat, ugyhogy tobbet nem tudok errol mondani.

Jaj ma egesz nap ezen basztam amugy az agyam. Meg mult heten tortent, hogy bementunk egy boltba (itt mindenki csak ugy ismeri, hogy zsido bolt, mert valoban ortodox zsidok ulnek az elado pultban). Meg itt szogeznem le, hogy teljesen totalisan leszarom, hogy ki zsido meg ki nem. Na szoval ott kamillaztam eppen egy sor kozeleben, amikor jott ket szep kis tokfodos 20on eves zsido gyerek. Meglatta az egyik a sort es azt mondja erre a masiknak: "En nem allok gojokkal egy sorba". Hat WTF van veled ember??? Akkor ez most rasszizmus vagy mi a fasz? Lehet, hogy csak nekem bassza ez a csorom, de akkor meg mind1 is.

Aztan volt meg itt most hetvegen egy ketnapos banzaj. Aminek az volt az elozmenye, hogy minden egyes fuszalatt mertani pontossaggal kellett levagnom, esetleg eldolni keszulo fuszalakat egy masikhoz kotni fogselyemmel (kb amugy ilyen ertelmes feladatokat soznak ram amikor eppen leulnek mert annyira meleg van). Ami tok fun volt, meg ha ezt nehez is elhinni. Aztan a bulikban jol beittunk, es hazamentunk szuputyuni. Vasarnap meg meg elo zene is volt, es tok jo hangja volt az enekesnonek, meg a gitarosa is enekelgetett neha, meg meg volt olyan is, hogy gitarozas kozben meg szajharmonik is, szal ezek ugyes figurak voltak. Vegre egy buli amin nem egy 80 eves DJ volt, akinek a fo atrakcioja, hogy egy vaskerestes borsapkat, meg bilincsekkel atkotott borkabatot vesz fel, es a szamokat meg athuzza (egyik oldal lehalkit, masik felhangosit). Ha sikerul megszereznem a kepet amit csinaltattam vele, akkor majd kirakom ide, miutan hazaertem. BTW a neve a bacsikanak Hustler Harv... NC

Na mind1, mostmar nagyjabol nyugi van itt. Csak elvetve lezengenek emberek erre arra. Nem is baj, ennyivel kevesebb ehezo szaj Szabinak, nekem meg annyival kevesebb gane amit el kell kaparasznom utanuk.

Asszem ennyi volt mara az egymashoz nem kapcsolodo bekezdesek halmaza. Meg ahogy igy latom vegul is eleg hosszura is sikeredett es ha mar idaig eljutottal, akkor kommentelj is boszen, mert az fontos, hogy a demokraciaban mindenki tudja hallatni a hangjat (ami nem tetszik azt majd ugyis kitorlom XD).

20 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArielGábor 2009.08.20. 09:06:11

MÁSODIK, MÁSODIK!!!!

Komolyan mondom, ennek mi értelme.. első-első, mint az oviban bazmeg! Felbasz!

@Láázlo: Amúgy ahhoz képest, hogy semmiről nem szól jó a poszt. Én kiherélném azokat fitymátlan elfajzott kis biboldókat a helyedben.

rokk

ArielGábor 2009.08.20. 09:09:50

U.I.: De hogy nehogy véletlenül is rossz embert herélj ki, itt egy apró kis eszköz segítségül, a nagy júeszéjben biztos be tudod szerezni:

imgsrv09.kuruc.org/galeriaN/egyeb/wjudeometer4.jpg

mario191 2009.08.20. 10:36:30

Azt kellett volna hogy nem ír senki semmit, és akkor az lett volna az egyedüli komment hogy "első" :P

Gabi te meg ne akadj ki, inkább ússz egy kört Ficánkával XD
Ja meg küldjed az önéletrajzod ha azt akarok hogy eljárjak az ügyedben.
Kiváncsi vagyok mi lesz benne :)

Láázlo 2009.08.21. 04:26:41

@ArielGábor: eloszor is eletedben eloszor sikerult nem eroltetett mosoly csalni az arcomra... ehez gratulalok, masodszor meg eszen legyel hogy milyen csunya szavakat irkalsz ide mer kimoderrallak, es ha ez nem eleg, akkor meg egy pinget is kapsz tolem, te kis hugyfos... (La'v)

@mario191: te is terj mar eszhez ember, az meg csak egy dolog hogy lekoverezett, es nem pingelted jol meg ot, de hogy meg te kuncsorogj az O oneletrajzaert... ilyet sem baszott meg a vileg... egyszer legyel mar ember a faszodon... ejh ejh

ArielGábor 2009.08.21. 09:50:33

@mario191: Na ment a CV apafej! Előre is köszi az őszinte törekvést az ügy érdekében, majd megiszunk rá egy vegyespálinkát vagy egy homogént, vagy egy Jagermaistert, vagy néhány sört, vagy az előbb leírtak kombinációját.

@Láázlo: BAAZMEEEG!!!! Tudod mit álmodtam!? Hogy kimentem amerikába és ott keveregtem. De át kellett menni valami fos hídon ahhoz, hogy NY-be eljussak és ilyen szar villamos vitt át, amin fullra paráztam, meg hogy jönnek majd a az arabok... Na de mindegy is, a lényeg, hogy cefreszagúakat fingottam közben, és erre ébredtem fel... Mikor is jösz haza?

maatyiii 2009.08.22. 10:50:49

hali ismét all, felvettek koliba ohh je gondoltam ezt közlöm veletek:D

mario191 2009.08.22. 23:08:45

@Láázlo: először is ne használd a "kuncsorgás" szót mert azt már én használtam...
És mielőtt valamelyik pávián nekemrontana hogy MILYEN OVODÁS VAGY HOGY STIPI-STOP KUNCSORGÁS NYEP-NYEP-NYEP... az inkább vegyen egy mély levegőt mert csak simán kerülni szeretném a buta szóisméléseket :)
Másodszor pedig nem kuncsorogtam, csak veleszületett kiváncsiságomból kérdeztem, mert arra számítottam, hogy úgy fog kezdődeni az életrajza, hogy: 16 éve születtem Atlantiszban. Apám, Triton... XD
Ehhez képest nem volt semmi extra... -_-

@ArielGábor: Majd továbbítom akkor, hátha van még egy szabad cickó a GE mellyin.
Ez egy undorító kép volt a fejemben, de a véleményemmel egyezik... :S

@maatyiii: gf hf

Láázlo 2009.08.24. 03:21:15

@mario191: aha oke... nyep nyep nyep

@maatyiii: huh, most nagy ko esett le a szivemrol...

@ArielGábor: hulye vagy mar megint...

most hogy mindenkit jol leoltottam, joccakat!

mario191 2009.08.24. 10:41:47

@Láázlo: Ez kritikán aluli volt...

PS: most aztán mind jól megkaptuk a magunkét, gf hf mf...

vömi · http://laarandras.freeblog.hu/ 2009.08.25. 00:50:27

Akurvaélet.

Nekem mér csak mos letten szólva, hogy létezik ez a blog?
Egy levelet se kaptam, a címedet meg kiafaszom tuggya? :)

És ami köztünk volt már smafu? Összegyűröd a szívem, mint egy taknyos zsebkendőt maszti után???

Na és Verlain meg Rimbaud? Hova szálltak a boldog percek lelkünk tiszta lepedőjéből? Miért nem rúgjuk le elménk bilincseinek musical-dallamaira a zongoráról a vázákat, meg azt a vörös nőt, aki vonagolva énekel rajta nagy sonkákkal?

Meg vagyok sértve. Ezért felveszem a kesztyűt és azzal fenekellek el hétfőn. Najó... nem... kedden.

Nem MELLesleg akárki akármit is mond, és ne higgyé' az aljattomos pletykázóknak, én habnyi állagú és méretű kis lila fossá röhögtem magam az írásaidon.

oszt punktum.

PULICCERRRR!

VMCS,
a szajhád (te ribanc) :D

mario191 2009.08.25. 10:13:57

na TE meg ki a makk vagy ?!? O_o

Nem igaz hogy nem lehet normálisan aláírni egy kibaxott levelet, mert feltétlenül POÉNOSNAK kell lenni... -_-

Tessék figyelembe venni azt is, hogy nem csak Papa olvassa ezt a sok szart itt, és nehezen várható el hogy minden haverját megismerjem egy 4 betűs szóból...

UI: a "habnyi méretű"-höz meg gratz

maatyiii 2009.08.25. 22:27:26

@mario191: remélem van a lacinak rajtam kivül még 1 kigyurt izomkolosszus haverja akinek ugyan igy beugatsz látatlanul és megver:D

na mára ennyi a jotanács joét

U.I.: holnap BELGA mindenki legyen ott ;)

mario191 2009.08.25. 23:36:07

@maatyiii: pff, ha annyira beverve akarod látni az orromat akkor verd be magad, vagy hallgass örökre... -_-

Egyébként meg nem tom ebben hol volt a jótanács...

UI: remélem mindenki látta, hogy MÁR MEGINT Ő KEZDTE!

vömi · http://laarandras.freeblog.hu/ 2009.08.25. 23:54:36

Nnnaa... most mindenki, aki ezt olvassa... hunyja be A SZEMÉT!
Képzeljen el egy habot!!!!
Tökmindegy, milyet, csak azt, ami neki először egy hab kapcsán előjön a fejében!

Na, Mario... kösz a grat-ot, mer' pont akkora! :D

Mellesleg ez a nevem. Pontosabban nem így anyakönyveztek, de mindenki csak így ismer, még a barátod, a gugli meg a ziwiw is.

Igazából én se tudom már, hogy hínak engem. A lényeg, hogy én tom' ki vagy... :D

Ehhehhhehhhehhhehhhehhhehhhehhhehhhehhehhehhehhhehhehhehhehehhehhhehhhehhhehhehhhehhhehhhehhehhhehh

ééééééssssss.......

muhahhahhahhahhhahahhahhahhahhahhahhahhahhhahhahahhahhahahhhahhahahhahahhahahahhahahahhahahahahhah

Jah és puszi Matyi! Meló lesz nem Belga, de kiverem belőled! :D

vömi · http://laarandras.freeblog.hu/ 2009.08.26. 00:10:33

Nnnaa... most mindenki, aki ezt olvassa... hunyja be A SZEMÉT!
Képzeljen el egy habot!!!!
Tökmindegy, milyet, csak azt, ami neki először egy hab kapcsán előjön a fejében!

Na, Mario... kösz a grat-ot, mer' pont akkora! :D

Mellesleg ez a nevem. Pontosabban nem így anyakönyveztek, de mindenki csak így ismer, még a barátod, a gugli meg a ziwiw is.

Igazából én se tudom már, hogy hínak engem. A lényeg, hogy én tom' ki vagy... :D

Ehhehhhehhhehhhehhhehhhehhhehhhehhhehhehhehhehhhehhehhehhehehhehhhehhhehhhehhehhhehhh

ééééééééééssssssssssss

muhahahhhhahhahhhahhhahhahhhhahhhahhahhahhhahhahhahhhahhhahhahhhhahha

vömi · http://laarandras.freeblog.hu/ 2009.08.26. 00:11:44

Jajjjj.....

ez 2x ment

bocs laccc

Töröjjj, te állat!!!!

mario191 2009.08.26. 01:07:36

Csakis azt tudom elképzelni, hogy Vöcsök Mihálynak hívnak, innen a VöMi... (O_o') wtf?!?

UI:Nem grat-ot mondtam hanem gratz-ot... :P

Dablpószt rulz! >_

vömi · http://laarandras.freeblog.hu/ 2009.08.26. 01:20:42

@mario191: Vöcsök Misi pakkot kapott. Vöcsök Misi pakkot kapott. Hmmm. Ízlelgetem, de nem is rossz. Leszel a keresztapám? :D

mario191 2009.08.26. 10:24:01

@vömi: hogyne! (wat?!? O_o)

UI: Ezt hogyhogy nem 2x küldted el? ^_^
süti beállítások módosítása